Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.06.2007 17:09 - Dizain i fantazija
Автор: bluerain Категория: Изкуство   
Прочетен: 523 Коментари: 3 Гласове:
0



Zdravejte ppl :),

Redovno si kupuvam interiorni spisanija (dori ne mi se misli kolko sam poharchila za tajh dosega) ........ i vseki pat mi pravi vpechatlenie, che neshtata se povtarjat, formite se povtarjat , ezika na dizajnerite se povtarja i t.n i t.n. I vsichki te govorjat zatova kak chovek trjabva da e razlichen i da byda sebe si i ....se povtarjat. Dotuk ok. 
I taj kato na men mi omrazna da hodja po showrooms, koito izglezhdat naredeni ednakvo, no v razlichni cvetove, ..........reshih, che mi trjabva malko zhivitelna sila i mnogo raznoobrazie, i....zatova............ reshih, che shte eksperimentiram,...... i shte sse opitam da sazdam sobstvena firma, ...no ne kakva da e,......nikakav klishiran marketing, nikakav klishiran PR, nikakva masovizacija na predlaganija asortiment, t. e nishto podobno na poznatite strategii i neshta, samo fantazoizjava i nikakavi zadrazhki. Dali ima njakoi dostatachno darzak, malko otkachen i s detska uporitost, kojto da spodelja mnenieto mi, da e student po arhitektura ( promishlen dizajn ili kakavto i da e dizajn), ili praktikuvasht dizajner, kojto da ne e zabravil izvora na vdahnovenieto si i ne e dostatachno vazrasten, za priemaneto na predizvikatelstva, kojto da e willing da consider moeto predlozhenie????
Molya, pishete mi, shte se radvam ako ima i drugi chiito ideen adrenalin e na max :))))
Ta-ta



Гласувай:
0




1. анонимен - Добре дошла:-)
06.06.2007 17:14
Добре дошла:-)
цитирай
2. leif - добре дошла:-)
06.06.2007 20:10
и от мен
цитирай
3. candysays - :))
07.06.2007 17:31
Дано намериш такива съмишленици (с "идеен адреналин на макс" (хареса ми тоя израз! ;))! Желая ти го...

Успех!
И добре дошла в блога и от мен :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bluerain
Категория: Изкуство
Прочетен: 5782
Постинги: 1
Коментари: 3
Гласове: 16
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930